4 Αυγ 2008

Μνήμες απο το σπίτι μου που είναι πάντα μαζί μου...

Η γωνιά με τα κεριά. Απο τα πιο αγαπημένα σημεία του σπιτιού μου. Με την σειρά που τα βλέπετε απεικονίζουν την ψυχή, το παρελθόν και την άλλη ζωή μου!



Η πόρτα προς το υπνοδωμάτιο μου, κρυμμένη πίσω απο μια αφίσα, αφιερωμένη σε ένα θεατρικό, εμπνευσμένο απο ένα βιβλίο φυσικά, για να θυμόμαστε τα βασανιστήρια στην Χιλή επι Πινοσέτ. Όταν η πολιτική αντιμετωπίζεται όπως της αξίζει...




Η μαγική, αλλά μικρή και ακατάστατη, βιβλιοθηκούλα μου... (για να είμαι ακριβής ένα μέρος της καθώς λείπουν δύο ράφια ακόμα).



Απο ένα θεατρικό φέτος, με ερασιτέχνες ηθοποιούς, με εξαιρετικά φανταστική έως και σχιζοφρενική υπόθεση. Ένα απο τα ομορφότερα βράδια σε έναν χώρο γεμάτο ζωή.



ΥΓ. Σκέφτηκα ότι για να ξεκινήσει καλά το φωτοαφιέρωμα στην Πάτρα θα έπρεπε να ξεκινήσω απο το σπίτι μου. Ένα δείγμα λοιπόν απο ιδιαίτερες γωνιές του σπιτιού μου, απολαύσατε πιο πάνω...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.