24 Ιουν 2009

Ανάθεμα τον αίτιο

Ανοίξτε το παρακάτω link και ακούστε ένα πανέμορφο τραγούδι της παράδοσης μας.


Ανάθεμα τον αίτιο


Ανάθεμα τον αίτιο
Κι ας το'χει αμαρτία[2]

Να χωριστούμε αγάπη μου
Χωρίς καμμιά αιτία[2]

Συ μπαξές κι εγω φυντάνι
Να σ'απαρνηθώ δεν κάνει

Αγάπα με πουλάκι μου
Όπως μ'αγαπάς πρώτα[2]

Τα ξένα λόγια μην ακούς
Μον'την καρδιά μου ρώτα[2]

Σάλτα κι άρπα με απ'το κύμα
μην πνιγώ κι έχεις το κρίμα

Χελιδονάκι θα γίνω
να πέσω στην αυλή σου[2]

Να κάνω πως επέθανα
Για να γενώ δική σου[2]

Κλαίει η καρδιά μ' και δεν μερώνει
Σαν της ερημιάς τ'αηδόνι

Θα το χω το παράπονο
σε όλη τη ζωή μου[2]

Όταν σε συλλογίζομαι
θα τρέμει το κορμί μου[2]

Συ μπαξές κι εγω φυντάνι
Να σ'απαρνηθώ δεν κάνει

5 σχόλια:

batita είπε...

Ας δώσει ο Θεός...!

semianasasouxwraw είπε...

Καλησπέρα~
είναι παραδοσιακό απο το νησί μου και είναι τόσο ευχάριστο που το ανέβασες_

Mutus Liber είπε...

Γειά σου. Ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Είναι ένα τραγούδι που μου αρέσει πολύ. Μου αρέσουν τα παραδοσιακά τραγούδια πάρα πολύ και έχω βρει 2-3 εκτελέσεις στο internet. Απο ποιό νησί είναι όμως δεν ξέρω! Θα ήθελα να μου πείς!

Ανώνυμος είπε...

What a great web log. I spend hours on the net reading blogs, about tons of various subjects. I have to first of all give praise to whoever created your theme and second of all to you for writing what i can only describe as an fabulous article. I honestly believe there is a skill to writing articles that only very few posses and honestly you got it. The combining of demonstrative and upper-class content is by all odds super rare with the astronomic amount of blogs on the cyberspace.

semianasasouxwraw είπε...

Μυτιλήνη~
:)